Kdy obdržím svou objednávku?
Předpokládaná doba doručení je uvedena na stránce Náklady a termíny doručení. Doba dodání zahrnuje ověření platby, přípravu objednávky a samotné doručení. Zákazník obdrží SMS / e-mail od kurýrní služby o doručení balíčku v den objednání a v den doručení.
Obdržím po nákupu potvrzovací e-mail o mé objednávce?
Ano, jakmile bude objednávka řádně provedena, zákazník obdrží potvrzující e-mail. Název e-mailu - "Potvrzení objednávky č. ...".
Pokud neobdržíte e-mail, zkontrolujte složku se spamem na vašem mailovém serveru. Pokud jste neobdrželi žádný e-mail, kontaktujte nás. E-mail zašleme znovu.
Kde najdu číslo mé objednávky?
Číslo objednávky je obsaženo v názvu a obsahu potvrzujícího e-mailu "Potvrzení objednávky č. ...".
Kdy obdržím fakturu za můj nákup?Faktura je obdržena s objednaným zbožím. Faktury včetně DPH jsou vystaveny na veškeré zboží objednané v internetovém obchodě Heydude.cz. Pokud jste nedostali fakturu, kontaktujte prosím zákaznický
servis přes e-mail.
Jak zaplatím objednávku, když si vyberu platební metodu - Dobírka?
Pokud jste si vybrali platební metodu - Dobírka, objednávka se platí přímo kurýrovi.
Jak vrátím zboží?Postup vrácení je uveden na webu –
vrácení zboží.
Jak dostanu své peníze zpět?Postup pro vrácení peněz je uveden na webu –
vrácení zboží.
Jak dlouho trvá získání refundace za vrácený produkt?
Refundace bude provedena do 14 pracovních dnů ode dne přijetí zásilky. Dlužná částka bude připsána na váš účet do 14 pracovních dnů.
Co mám dělat, pokud obdržené produkty neodpovídají mé objednávce?
Pokud obdržíte produkty, které neodpovídají vaší objednávce (poškození, špatný model, barva nebo velikost), kontaktujte prosím Zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu.