Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Tyto všeobecné obchodní podmínky se vztahují na online objednávky zadané na webových stránkách heydude.cz(„internetový obchod“ nebo „obchod Heydude“).

1.        Kontaktní údaje provozovatele internetového obchodu

Sídlo společnosti – prodávající

INTERSOCKS d.o.o.

Reška cesta 29

1330 Kočevje

E-mailová adresa: heydude.cz@intersocks.com

(„poskytovatel“)

 

2.        Podmínky nákupu

Maloobchodní ceny jsou zveřejněny na internetových stránkách. Internetový obchod je k dispozici všem uživatelům. Možnosti platby pro maloobchodní zákazníky:

- Platba při dodání: kupující platí doručovací službě při dodání

Platba kartou: kupující provede online platbu při online nákupu

Vzhledem k povaze internetového obchodu je obsah internetového obchodu často a rychle aktualizován a měněn.

Kromě běžného sortimentu máme také outletovou nabídku, tj. zásoby produktů z předchozích sezón, které jsou proto zlevněné („outletové produkty“).

Společnost Heydude.si si vyhrazuje právo odstoupit od dodávky zboží, pokud objednané zboží není skladem. V takovém případě bude zákazníkovi vrácena již zaplacená částka v plné výši nebo bude mít zákazník možnost upravit objednávku v souladu s bodem 9 těchto všeobecných obchodních podmínek.

Výprodejové ceny v internetovém obchodě jsou označeny běžnou cenou, což je jednotková cena zboží plus daň a případné další poplatky. Prodejní cena se rovná ceně za jednotku zboží (jednoho kusu svého druhu).

Pokud je cena produktu snížena, je předchozí prodejní cena v internetovém obchodě přeškrtnuta a vedle ní je uvedeno procento snížení a nová prodejní cena, která přeškrtnuta není. Prodejní ceny jsou naše maloobchodní ceny, které stanovuje dodavatel. Snížená cena platí pro nákup odpovídajícím způsobem označených produktů.

 

3.        Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky internetového obchodu jsou vypracovány v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele (Úřední věstník Slovinské republiky, č. 130/22, „ZVPot-1“), zákonem o elektronickém obchodování na trhu (Úřední věstník Slovinské republiky, č. 96/09 – Úřední konsolidované znění, 19/15, 189/21 – ZDU-1M, 18/23 – ZDU-1O a 30/24 – ZIUETDS „ZEPT“) a na základě doporučení Obchodní a průmyslové komory a mezinárodních kodexů pro elektronické obchodování.

Internetový obchod spravuje společnost INTERSOCKS d.o.o., poskytovatel služeb elektronického obchodu. Při registraci do internetového obchodu obdržíte heslo a zadáte svou poštovní adresu. E-mailová adresa a heslo jednoznačně identifikují uživatele a spojují ho s ostatními zadanými údaji.

Registrací získává uživatel právo na nákup.

Všeobecné obchodní podmínky upravují provoz internetového obchodu, práva kupujícího a obchodní vztah mezi poskytovatelem a kupujícím.

 

 

4.        Popis technických kroků k nákupu nebo uzavření smlouvy

Následují technické kroky jsou nutné k nákupu v internetovém obchodě nebo k uzavření kupní smlouvy.

1. Přidání produktů do e-košíku (kupující může měnit množství a přidávat a odebírat produkty).

2. Pokračování k nákupu (kupující zadá požadovanou adresu pro doručení a vybere způsob platby).

3. Poslední krok nákupní části procesu – potvrzení objednávky.

  • Kupující zkontroluje všechny údaje a zadá případné slevové kódy.
  • Pokud kupující souhlasí, potvrdí objednávku kliknutím na tlačítko „Potvrdit nákup s povinností platby“.
  • Pokud kupující nesouhlasí, může se po celém procesu nákupu vrátit kliknutím na tlačítko „zpět“ a upravit jakoukoli položku ve své objednávce.
  • Zobrazí se úplné shrnutí objednávky, včetně vybrané doručovací adresy, předpokládané doby doručení, částek a způsobu platby.

Po kontrole a potvrzení objednávky obdrží kupující na e-mailovou adresu, kterou použil při registraci v internetovém obchodě, shrnutí svého nákupu. V souhrnu objednávky je také odkaz na všeobecné obchodní podmínky. Zákazník tak má vždy přístup k podrobnostem obsahu své objednávky a smluvním podmínkám (všeobecné obchodní podmínky) a může si je uložit a reprodukovat.

 

5.        Ceny

Všechny ceny jsou uvedeny v korunách (Kč) a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH). Kupující je povinen zaplatit platnou cenu za objednané zboží v okamžiku, kdy zadává objednávku.

Snížení ceny se vztahuje na nákupy soukromými osobami a na nákupy malých množství právnickými osobami. V případě větších nákupů právnickými osobami vám poskytneme nabídku na míru, pokud nás předem kontaktujete na adrese heydude.cz@intersocks.com.

Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu cen.

V případě, že se v průběhu zpracování objednávky změní cena zboží, poskytovatel umožní kupujícímu odstoupit od kupní smlouvy, ale také mu může nabídnout řešení, které je přijatelné pro poskytovatele i kupujícího.

 

6.        Platba

V internetovém obchodě můžete platit na dobírku při doručení zásilky.

Platbu lze provést pouze jednorázově. Poskytovatel vystaví fakturu s rozpisem nákladů na trvalém nosiči. Fakturu za nákup obdržíte v balíčku s objednaným produktem.

 

7.        Doručení

Objednávky přijaté po 12:00 v pátek, v sobotu, v neděli a ve svátek budou považovány za objednávky přijaté následující pracovní den.

O předpokládané době dodání vás budeme informovat e-mailem (objednávka potvrzena, objednávka dokončena a odeslána), abyste měli přehled o stavu své objednávky.

Doručování objednaných produktů probíhá od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.

Náklady na doručení pro kupujícího:

HODNOTA KOŠÍKU

CENA ZA DORUČENÍ

0–1999 Kč

120 Kč

více než 2000 Kč 

0 Kč

 

Poskytovatel se bude snažit doručit vaši objednávku v předpokládaném termínu, ale nenese odpovědnost za zpoždění v doručení způsobené okolnostmi mimo kontrolu poskytovatele.

 

8.        Právo na odstoupení od smlouvy, vrácení zboží

Kupující má právo do 14 dnů od dodání zboží oznámit poskytovateli, že od kupní smlouvy odstupuje, aniž by musel své rozhodnutí zdůvodňovat. Kupující je povinen písemně informovat poskytovatele o zamýšleném vrácení zboží do 14 dnů od převzetí zboží e-mailem: heydude.cz@intersocks.com. Pokud kupující vrátí zboží poskytovateli ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy (tj. 14 dní po dodání zboží), považuje se to za odstoupení od smlouvy. Kupující je povinen odeslat zboží nepoškozené a v nezměněném množství, v původním obalu (pouze jako balík), a to nejpozději do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy, ledaže by došlo ke zničení, ztrátě nebo snížení množství zboží bez zavinění kupujícího. K vrácenému zboží musí být přiložena kopie faktury a vyplněný reklamační formulář, který kupující obdrží v zásilce spolu s dodaným zbožím nebo si jej vytiskne zde. Náklady na vrácení zboží nese kupující. Poskytovatel vrátí kupujícímu již zaplacenou kupní cenu co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení od smlouvy, avšak poskytovatel může zadržet vrácení již zaplacené kupní ceny do doby, než bude vrácené zboží vyzvednuto nebo než bude předložen doklad o zaslání zboží zpět.

 

Vrátit lze pouze zboží, které splňuje níže uvedená kritéria:

1. Zboží má všechny původní štítky.

2. Zboží nebylo dosud nošeno, není poškozeno a je ve stejném stavu jako při koupi.

3. Nejsou přítomny žádné pachy, které nebyly přítomny v době nákupu.

Veškeré zboží poskytovatele je takové povahy a velikosti, že je lze vrátit poštou – náklady určují poskytovatelé poštovních a balíkových služeb.

 

9.        Ochrana údajů

Poskytovatel se zavazuje uchovávat všechny osobní údaje v bezpečí. Podrobné informace o zpracování svých osobních údajů nalezne zákazník v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici [zde].

Poskytovatel používá vhodné technologické a organizační prostředky k ochraně přenosu a ukládání osobních údajů.

 

 

10.      Stížnosti a spory

Poskytovatel dodržuje platné právní předpisy na ochranu spotřebitele. Stížnosti jsou řešeny v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele.

Stížnosti můžeme kdykoli vyřídit na adrese  heydude.cz@intersocks.com.

Poskytovatel bude usilovat o smírné řešení případných sporů.

Pokud se spor nepodaří vyřešit tímto způsobem, bude jeho řešení předáno příslušnému soudu v Lublani ve Slovinsku. Bez ohledu na výše uvedené má kupující rovněž právo podat žalobu v místě svého bydliště.

Poskytovatel v souladu se zákonnými ustanoveními neuděluje předchozí souhlas s využitím jakéhokoli poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako orgánu příslušného k řešení spotřebitelského sporu, kterého může spotřebitel využít podle zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů. Informace o alternativním řešení sporů (ADR) a poskytovatelích naleznete na adrese:  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.trader.register.

Tyto Všeobecné obchodní podmínky a veškeré spory vzniklé z těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo v souvislosti s nimi se řídí právem Slovinské republiky.

 

11.      Vada materiálu

V případě materiálových vad zakoupeného zboží poskytovatel dodržuje všechna zákonná ustanovení a dobré obchodní zvyklosti.

 

12.      Ostatní podmínky

Poskytovatel vynaloží veškeré úsilí, aby zajistil aktuálnost informací, ale nenese odpovědnost za případné chyby nebo nepřesnosti v obsahu internetového obchodu.

Máte-li jakékoli dotazy týkající se nakupování v našem internetovém obchodě, kontaktujte nás na adrese heydude.cz@intersocks.com, a my vám obratem odpovíme.

Můj košík